Mamma 2011<3

Hej.

Nu tänkte jag tala om något för er som säkert många redan vet.  Jag är gravid i vecka 23, alltså mitten på femte månaden. Har inte vågat tala om detta för omvärlden innan men nu varken kan jag eller vill inte dölja det längre.
Jag är lycklig över detta.

Den som är medskyldig till detta är min fästman sedan tre år, alltså Oscar.

Medans jag sitter och skriver detta så sparkar bebisen mycket därinne. Det är härligt.

Jag tänkte att jag skulle använda bloggen lite mer nu och skriva om utvecklingen och vad som händer i mitt och oscars liv nu. Hoppas att ni är intresserade och vill läsa mycket. Jag lovar att lägga upp bilder på magen.

Jag har inget att skämmas för, detta är mitt liv och jag är lycklig med mitt lilla pyre i magen. <3

Barnet är beräknat till 30/1 2011. <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är superglad för din skull! Du är värd det alla bästa. Dock hade jag hört nyheten för ett litet tag sen. Någon som sett lilla magen ;-)

Och visst är det alldeles underbart.

Önskar dig allt lycka till!

Och skulle du behöva mig så vet du var jag finns. Alltid!

Kram

2010-09-29 @ 20:23:17
Postat av: Rebecka

Du har verkligen inget att skämmas över!.. Så himla kul! Ska bli kul att följa! :) Och finns det något jag kan göra så hör av dej! ;) det va så kul att träffa dej igen, jag har vart riktigt dålig på att hålla kontakten! Ska försöka bättra mej! ;) KRAM

2010-09-29 @ 21:28:16
Postat av: carolin

Åh va spännande tessan :) detta ska bli kul att följa, så nu få du ta & uppdatera ofta ;D

:))

2010-10-02 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback