Ge mig mer bara!!

Om mitt humör möjligen gick att göra sämre så lyckades transportstyrelsen precis göra det!! Vägskatten kom idag så här lagom efter semestern. Antingen så planerar dom jävligt illa eller så har dom inget hjärta. Nu blir vi kvar på månsgatan ännu längre!

Men som plåster på såret så ska vi på 6 månadersfotografering imorgon. Hoppas att Tuwa är på sitt underbart strålande humör då och att det blir fina bilder.

Just nu sitter jag på arbete nummer två och längtar efter arbete nummer ett. Igår tog det emot när jag sa hejdå till arbetskamraterna när sista arbetsdagen på schemat tog slut. Det har varit så underbart att få jobba, träffa människor, vara något annat än mamma och vara riktigt trött när man går och lägger sig. Men nu har jag fått lite strödagar inbokade. Tackochlov!!

Gokväll kära vänner och bakom varje moln finns alltid en klarblå himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback