Varför?!

Efter förlossningen så kunde jag inte ha min kläder för att jag hade hängmage och mjölksprängda pattar, nu kan jag fortfarande inte ha mina kläder för att nu är jag istället mycket smalare än innan graviditeten och har pattar som hänger som skinnpåsar.. Ska jag aldrig vara nöjd eller? Äsch skitsamma med allt. Det jobbiga är att nu efter att jag har slutat amma  så kan jag inte ha en enda mina BH. Alla är alldeles för stora. Jaja eftersom det inte är tilllåtet att gå naken(Tur så att ni slipper se det) så får jag la ta en shoppingrunda och leta efter underkläder. Men tillsdess får la iallafall den jag delar möbler med stå ut med att jag går runt typ näck.


Kommentarer
Postat av: Diana

För mej kommer du alltid vara den underbaraste och vackraste som finns!!! (Du kommer förstås på delad 1:a plats med dina syskon,men det fårstår du ju.=0))Tänk på att kärleken är blind och accepterar såna där små skavanker!! För de är verkligen små om man jämför med vad man har fått i utbyte!!

2011-08-12 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback