Då var man 20 år gammal.


Idag är det sommarsolståndet, Årets längsta dag och Min födelsedag. Wiihoo.

Blev firad i Lördags av familjen och fick en hel del fina saker. Av mor och far fick jag "nya föräldrar" som inte gnäller, klagar eller kommer med goda råd i form av två babiedockor. En jorden-runt resa i form av en minijordglob och en miniatyrferrari. haha jag fick allt jag önskade mig. Av momo och morfar fick jag ett handgjort sängöverkast som momo har arbetat på i ett halvår. Fiiiint.  Av sambon fick jag specialboxen med inflames nya skiva. Awesome. Fick även pengar av svärfar. En lyckad kväll vart det med smörgåstårta och jordgubbstårta.

Idag ska jag nog på mammaträff i Hestra om inget annat händer. Vädret suger verkligen, har ingen lust att gå ut alls. Men jag kan ju inte tillbringa födelsedagen i soffan.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja... grattis min "lilla" gumma! Både till födelsedagen och till de 3 åren. Lycka till i framtiden och hoppas att fortsättningen blir lättare och lycklig!

2011-06-27 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback