Att gå upp i tid på morgonen..

Tänk va bra allt går om man bara går upp i tid på morgonen och inte ligger och drar sig till 10. Idag gick vi upp 7.15, kokade gröt och sen bar det av till affären för att handla inför helgen. Alltså hann vi med en promenad och att handla innan klockan blev 9. så nu sitter vi vid tvn och tittar på megamind med en kopp kaffe. jösses va bra jag mår. Så detta ska jag nog införa nu.

Jag ska göra sånt där skoj idag som att städa, plocka, diska.. det behövs verkligen. Orka att det luktar skit i hela lägenheten och det finns ett berg av disk på diskbänken. Nä nu tar jag mig  kragen och tar hand om det.. fan pinsamt annars. hahaha.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback