Det där med att börja jobba..

...Var inte det lättaste och resultatet var ju inte det roligaste. Jaja det slutade med att jag jobbade 43 timmar nu ihelgen så jag såg knappt min lilla flicka alls. Det var superjobbigt, om inget annat för mina bröst..Det gör ont att inte amma. Men det gick ju bra med Tuwa och modersmjölksersättningen. Men resultatet blev att mina bröst trodde att jag ville sluta att amma helt och nu fungerar det inte alls. Det dåliga samvetet och paniken är riktigt jobbig. Men som O sa igår: Det finns alternativ, hon behöver inte vara hungrig. Tack och lov att han kan lugna mig, och Tuwa mår ju jättebra ändå. Men ska försöka få henne att ta bröstet till slutet av veckan och funkar det inte då så ger jag upp. Hon är ju trots allt snart 4 månader gammal.  Så länge Tuwatrollet mår bra så är jag lugn.


Liten Tuwa som var väldigt klängig på mig precis innan jag skulle till jobbet. Det va jättesvårt att gå till jobbet, jag saknade henne jättemycket.

Kommentarer
Postat av: anne

vad fin hon är lilla tuwa:)

2011-05-25 @ 10:41:52
URL: http://annoee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback