Det där med att ta flaskan..

Eftersom det är dags för mig att börja arbeta igen så har jag under helgen och veckan försökt få Tuwa till att ta flaskan med modersmjölkersättning efter som jag inte får ut något ur brösten när jag pumpar. Nu har det äntligen börjat fungera och det känns bra att komma tillbaka til jobbet på fredag. Hoppas att det blir mer arbete nu så att detta slit med flaskan lönar sig, så att det inte är helt onödigt eftersom jag ska amma när jag är hemma. Tänkte att jag skulle försöka ge Tuwa flaskan en gång om dagen sen så att hennes mage får lite nytt att arbeta med nu när hon snart får börja med smakportioner.. spännande.




.. För första gången är inte det lättaste och minsann inte så mumsigt.
Vill ju faktiskt ha mammas bröst.



Men när pappa försökte så gick det kanonbra och det var gottigottgott.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Pappa bäst:P puss<3

2011-05-18 @ 07:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback