En räddare i nöden

Nästan direkt efter att jag hade skrivit förra inlägget så ringde mor min och undrade om dom kunde komma på fika. Ibland undrar jag om jag och morsan har någon konstig kontakt. Hon vet verkligen när jag behöver henne. Och det är jäkligt skönt ibland. Så hela familjen kom och käkade frallor och myste i solen med oss. De hade varit och tittat på kosläpp i Nennesholm, lillebrorsan var helt fantastiskt glad över den upplevelsen. Härligt att det har blivit vår på riktigt nu. Efter en stund kom Oscars pappa och lillebror också så det blev ganska fullt på uteplatsen.. Och mitt i all lycka så blev man förbannad igen. Grrmorr. Känslosam dag detta! Behöver kvinnligt sällskap! någon som förstår?!

Men efter att alla hade gått hem så startade jag grillen och grillade Revben och hamburgare. YummYumm. Efter maten blev det lång promenad med Oscar och Tuwa. Han bjöd på glass och gjorde nog allt för att få mig på gott humör igen. 

Nu sitter vi och myser i soffan med en kopp kaffe. härligt. bjuder på en bild:



så här ser en galen känslosam mamma/mensmonster ut. :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback