En så där hopplös dag..

En sån dag är det idag.. Tycker precis allt är jobbig. Det hade verkligen varit skönt att komma ut och hitta på nått men man blir nog hemma. Måste ju amma och laga mat. Haha man känner sig som en fastkedjad hemmafru/mamma. Men det är ju självförvållat som min kära pappa hade sagt. Känner mig ensam men ändå vill jag vara själv.. hmm konstigt känsla det där.

Ja och igår blev jag inget snyggare iallafall, hann bara duscha sen var det dags att leka mjölkkossa igen. Hoppas att man kan anstränga sig mer någon annan gång. Har nog börjat vandra i en jättejobbig cirkel, när det tillochmed att jobbigt att göra sig fin(men den man bor med verkar ju inte precis uppskatta när man anstränger sig, så varför bry sig) Men jag älskar mig lilla familj mest av allt iallafall.

Ber om ursäkt för mina utbrott men måste skriva av mig ibland annars bubblar det över här hemma. (visst låter jag som ett mensmonster)Hahahahah.

Kanske är dags för en egoboost igen? eller en powerwalk? eller.. äsch jag vet inte..

Många kramar till er som läser iallafall, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: O

Jag uppskattar visst när du anstränger dig:(<3<3 Jag älskar dig och Tuwa mest av allt i världen<3

2011-05-07 @ 11:51:33
Postat av: lovisa

vad händer i helgen?:D

2011-05-07 @ 12:01:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback