Febrigt och gnälligt.

Hinner bara slänga in ett kort Inlägg här. Tuwa ligger bredvid mig och har feber. Är så gnällig. Hon vill inte ens vara hos mig i famnen, vill bara ligga på sin kudde. Usch. Nu känner man sig precis hjälplös, man vill ju inte se sitt underverk vara så slö. hoppas att det är bättre imorgon.

Hon fick iallafall ett paket ifrån Goboken idag fullt med roliga leksaken och böcker. Det va hemskt uppskattat av henne. Speciellt en lite fin blomma som prasslar och skallrar. Skoj att se att hon blir bättre och bättre på att greppa tag i saker. Jösses nu kom jag på att hon blir ju 3 månader imorgon. oj..

Skriver imorgon. Då blir det nog ett inlägg till min prinsessa. snart ska jag försöka mig på en frågestund..

Godnatt från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback