Frågestund..



Frågestund tillochmed 18 maj. Fråga mig vad du vill och jag lovar att svara.

Kommentarer
Postat av: Britta

hej, det är verkligen kul att se hur du går ifrån att vara en helt vanlig och tråkig tonåring till att bli vuxen och supermamma. Jag blir glad när jag läser att det går så bra för dig (och er). Ni har verkligen fått ett litet mirakel. Tiden går fort men jag hoppas du njuter. Du är och komemr bli en fantastisk mamma. Ledsen att jag inte har några frågor just nu. Ville mest skicka en tanke och jag både tänker och ber för dig. :) Hoppas att allt är bra! Kram

2011-05-16 @ 19:37:21
URL: http://britttis.blogg.se/
Postat av: carro

Förlossningen, gör det så ont som alla säger? haha, (även om det är en individ grej? :p)

2011-05-16 @ 22:10:03
Postat av: ida

hej jag har en fråga när fick du reda på att du va gravid ??? vi ju samma gymnasium jag gick bf du och op

2011-05-17 @ 17:57:58
Postat av: Diana

Hjälp vad svårt det här var.........jag har jättemånga frågor men kommer inte på en enda nu....och tänk om jag inte vill veta svaren....nu när du varit mamma ett litet tag är du rädd för att i framtiden göra samma misstag som jag vet att jag har gjort och som jag önskar att jag kunde göra ogjorda?

2011-05-17 @ 21:04:19
Postat av: Anonym

2011-05-17 @ 21:05:50
Postat av: Maria - tvillingmamma

När fick du reda på att du var gravid?

Var det planerat?

Hur upplevde du graviditeten? Mådde du illa, foglossning, etc?

Hur upplevde du förlossningen?

Varför heter Tuwa Tuwa?

Du valde ju att inte ta reda på kön innan, hade du nån känsla om det var en tjej eller kille när Tuwa var i magen?



:)

2011-05-18 @ 12:49:48
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har antagligen tusen frågor jag vill fråga dig, men kommer knappt på några nu.

Men; har du fått någon sorts förlossningsdepression? Och när du var gravid och upplevde att alla tyckte du gjorde fel; hur tänkte du för att fortsätta orka?



Blev helt bestört av att läsa ditt rörande inlägg. Tycker du gjorde helt rätt som inte gjorde abort (även om det var en högre makt som såg till att det blev så) och tror att du är en fantastisk mamma! Säg till om jag kan hjälpa till med nått nån gång!

Kram på dig <3

2011-05-18 @ 17:11:18
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback