Godförmiddag

Godförmiddag kära vänner och alla som jag känner :P

Passar på att skriva ett inlägg medans O byter blöja på Trubbel. Snart ska jag nog börja på med maten så att han hinner äta innan han ska till jobbet. Det blir familjens specialare: baconspagetti.. mums. Sen ska jag nog på promenad med Tuwa(om nu vädret beslutar sig för att inte regna) och Ska försöka skicka iväg lite tackkort till alla som var med på dopet.

Tittade på En unge i minuten igår kväll som vanligt. Tänk att det är tre månader sen redan som man själv låg på förlossningen. Man kommer på sig själv under programmets gång att man hjälper till att krysta. hahaha. Vi kvinnor är konstiga, trots att det är det värsta smärtan vi någonsin kommer att uppleva så gör vi om det gång på gång. Otroligt stolt över mig själv och alla kvinnor som klarar av att föda fram världens underbaraste små varelser.

Imorgon är det dags för Tuwas första spruta, usch. Hoppas verkligen att det går bra. 

Hörs senare idag hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback