Man är ju inte mer än människa.. eller?

Här sitter jag medans Tuwa tar en lite tupplur. Jag är fortfarande osminkad, otvättad och ofräsch i mina slitna mjukisbyxor.. Jösses. Men det är iallfall rent i lägenheten. Som sagt man är ju inte mer än människa. Tänker minsann inte dölja det. Det är så lätt att titta på andra, hur andra har det i sina lägenheter som alltid verkar vara nystädade. Dom är snygga, vältränade, snyggt sminkade, lagar god mat, ät bra flickvänner/sambos och är aldrig tjuriga trots att de precis har blivit mammor.. Eller är det bara en fasad? Som min mamma alltid har sagt när man känner sig ful och fet: titta dig omkring och jag lovar att du inte är fulast och fetast här. Det är så skönt att ligga på stranden eller vara ute i klädbutiker, bara stanna upp, titta sig omkring och inse att oj fan va snygg jag är egentligen.. Haha.

Så Ikväll ska jag låta O ta hand om Tuwaliten, jag ska låsa in mig på toaletten och göra mig vrålsnygg(lovar bildbevis).



Så jag bjuder på en Bild tagen tidigt på morgonen, sliten är jag i mitt "vrålsnygga" nattlinne. Men jag och Tuwa är verkligen skitsöta tillsammans.



Oj vilken egoboost det blev. yes!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ni är faktiskt skitsöta var för sej oxå. Kram.

2011-05-06 @ 21:51:09
Postat av: Diana

Tänk vilken klok mamma du har, Tessan, hahahaa!

2011-05-09 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback