Tuwa 3 månader Ett brev till dig.


Här jobbar Tuwa hårt:) precis skrynklig i pannan:P haha.


Grattis Tuwa. Idag har du varit hos oss i tre månader, Tre underbara och häftiga månader. Det har hänt så mycket, du har gått från att vara den spädaste lilla flicka till att blir en minimänniska med väldigt stark vilja. wow. Vet inte om det är möjligt men jag älskar dig mer och mer för varje dag och för varje leende du gör. När du ler och pratar på det sättet som bara du kan så stannar hela världen för mig. Det finns så mycket du kan nu: Du kan hålla upp huvudet när du ligger på mage, le och prata, är mycket mer vaken på dagarna och sover som vanligt hela nätterna igenom, du börjar greppa tag om dina saker(speciellt den mysiga snuttekaninen), Du har börjat intressera dig mer och mer för omvärlden och människor är väldigt spännande. Oj jag går nästan sönder av kärlek till dig lilla Tuwaliten(som inte är så liten längre.)

Puss på dig mitt lilla gryn.

Kommentarer
Postat av: Diana

Nejnej, snälla Tessan du får inte gå sönder för att du älskar Tuwa så mycket, då har hon ju ingen mamma att älska tillbaka!! =0)

2011-05-05 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback