Vaccination


En alldeles medtagen liten tjej. Tur att man han nappen och den gosiga snuttekaninen:)



Grrr,spott och fräs va jobbigt det va nere på barnavårdscentralen idag!!

Först vägde och mätte hon Tuwa.( Gullungen är verkligen stor nu :) ) sen tyckte hon att Tuwa skulle ligga mer på magen(vilket hon gör nästan hela dagarna när jag är ensam hemma) för att Tuwa tydligen har fått lite platt huvud.. Vad gör jag för fel?!?!?! Hon ligger ju för fasen på huvudkudde tillochmed i babygymmet!! (ursäkta mitt utbrott)

Sen fick hon två sprutor i låren. ojojoj va hon skrek. Nu är hon alldeles medtagen och vill bara vara i min famn. Hoppas att febern håller sig borta iallafall.

Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Maria - tvillingmamma

Sv: Tack så mycket. Det känns skönt att veta att andra också känner som jag... Även om jag vet att alla har det lite tufft emellanåt, så vill man ha det "perfekta" livet som media kan få en att önska. Kämpa på!

2011-05-04 @ 20:37:20
URL: http://vilsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback